Hozirda sayt sinov rejimida ishlamoqda

Savol va Javob



Savol va Javob

1. Raqamli televidenie xizmatlariga ulanish uchun nima qilish kerak?

Ulanish uchun siz kompaniyaning ofislaridan biriga murojaat qilishingiz kerak. Shuningdek, rasmiy distribyutorlarning vakillaridan biri bilan shartnoma tuzishingiz mumkin.

2. Bugungi kunda UZDIGITAL TV-ga ulanish qancha turadi?

Ulanish narxi asosan uskunaning narxi bilan belgilanadi. Ayni paytda biz abonentlarni televizorlarga o'rnatilgan raqamli DVB-T / T2 tyunerlari bilan ulash imkoniyatiga egamiz. Buning uchun siz televizoringiz modeliga mos keladigan maxsus TeleCARD qurilmasini kompaniyamizning ofislaridan birida yoki rasmiy distribyutordan sotib olishingiz kerak.

3. Oylik abonent to'lovi qancha?

Abonent to'lovi paketga va telekanallar soniga qarab o'zgaradi. Bugungi kunda Toshkent shahrida, Toshkent va Samarqand viloyatlarida to'rtta telekanal paketlari ulanmoqda. Boshqa hududlarda uchta telekanal paketiga ulanish amalga oshirildi:

Telekanallarning har bir paketiga abonent to'lovisiz milliy davlat va tijorat telekanallari kiradi;

"Iqtisodiyot Plyus": 10 kanal - jismoniy shaxslar uchun obuna to'lovi 10000 so'm;

"Standart": 14 kanal - jismoniy shaxslar uchun obuna to'lovi 12000 so'm va yuridik shaxslar uchun 16000 so'm;

"Mix": 32 kanal - jismoniy shaxslar uchun abonent to'lovi 18000 so'm va yuridik shaxslar uchun 21 500 so'm.

"Mix T2": 45 kanal - jismoniy shaxslar uchun abonent to'lovi 18 500 so'm va yuridik shaxslar uchun 22000 so'm.

4. Raqamli televizorga ulanish uchun menga antenna kerakmi?

Raqamli televidenie xizmatlariga ulanish uchun siz tashqi dekimetrli antennani o'rnatishingiz kerak, uni kompaniyaning mijozlarga xizmat ko'rsatish ofislarida yoki rasmiy distribyutorlar vakillaridan sotib olish mumkin. Kompaniya, shuningdek, abonent tomonidan sotib olingan UHF antennalariga ulanadi.

5. Ulanish uchun qancha vaqt ketadi?

Obuna shartnomasiga ko'ra, operator to'lovni amalga oshirgandan keyin 5 ish kuni ichida abonentni ulashga majburdir, lekin odatda ulanish bir necha ish kuni ichida amalga oshiriladi.

6. Men shunchaki uskunalar sotib olsam bo'ladimi va xizmatlardan foydalanishim mumkinmi?

Yo'q, uskunani sotib olish va xizmatlardan foydalanish faqat obuna shartnomasi / taklif shartnomasi asosida amalga oshiriladi va abonent to'lovi olinadi. Obuna shartnomasi / Taklif shartnomasini tuzmasdan, siz faqat milliy telekanallarni jamoat mulki sifatida ko'rishingiz mumkin.

7. Shartnoma bekor qilinsa, dastlabki to'lovlar qaytariladimi?

Yo'q, faqat foydalanilmagan davr uchun abonent to'lovi qaytarilishi kerak. Obuna shartnomasini bekor qilish uchun siz kompaniyaning ofislaridan birida yozma ariza yozishingiz kerak. Uskunani qaytarib bergan taqdirda, to'lov 20 bank kuni ichida amalga oshiriladi.

8. Sizning kompaniyangiz bir uyning bir nechta punktlarini ulashda chegirmalar beradimi?

Ha albatta. Bitta shaxsiy hisobga bir nechta nuqtalarni ulashda "Mix" yoki "Mix-T2" tarif rejalarida chegirmalar taqdim etiladi. Ya'ni, agar asosiy nuqta faol holatda bo'lsa, ulanish uchun ikkinchi ulanish nuqtasi uchun 20%, uchinchi va keyingi ulanish nuqtalari uchun 30% chegirmalar taqdim etiladi.

9. Yuridik shaxslar jismoniy shaxslar uchun xizmatlarni to'lashlari mumkinmi?

Ha, kompaniyaning abonentlar bo'limida tuzilishi mumkin bo'lgan kafillik shartnomasi bo'yicha.

10. Ikkinchi nuqtani ulash qanday tashkil qilinadi?

Mavjud shartnomaga kompaniyaning mijozlarga xizmat ko'rsatish ofislaridan birida yoki rasmiy distribyutorlarning vakillaridan qo'shimcha kelishuv.

11. Sizning kompaniyangiz maxsus dasturlar, aktsiyalar va bonuslarni taqdim etadimi?

Bizning kompaniyamiz ko'pincha turli xil reklama va reklama kampaniyalarini o'tkazadi. Siz bizning reklamalarimizni shahar atrofidagi (tashqi tuzilmalar), matbuotda (gazetalar, jurnallar), Internetda (ommabop saytlar), radio va televidenie orqali ko'rishingiz mumkin. Yangiliklarimizni kuzatib boring va aktsiyalarda ishtirok eting!

Bundan tashqari, kompaniyada chegirmalar tizimi mavjud:

Abonent to'lovini bir martalik to'lashda chegirma taqdim etiladi:

- 3 oyga - umumiy summaning 10%

- 6 oyga - umumiy summaning 15%

- 12 oyga - umumiy summaning 20%

* chegirma faqat "Ekonom Plus", "Standard", "Mix" va "Mix-T2" xizmatlarining tarif rejalarida bo'lgan jismoniy shaxslar uchun amal qiladi.

* Chegirma joriy ijobiy qoldiq bilan amal qiladi, chegirma keyingi oyning 1-kunidan boshlab amal qiladi.

Bundan tashqari, "Do'stingizni olib keling" aksiyasi bizning abonentlarimiz uchun mavjud. Do'stingizga UZDIGITALTV xizmatlariga ulanishni tavsiya eting va televizion kanal paketidan qat'iy nazar 1 oy bepul tomosha qiling!

...

12. Menda zamonaviy tyuner o'rnatilgan televizor bor. Raqamli TV UZDIGITAL TV-ni tomosha qilish uchun qanday uskunalar kerak?

 

Raqamli qabul qilgich - tyuner va maxsus qurilma - TeleCARD sizning televizoringizga mos keladi. Tyunerdan ustunligi shundaki, keraksiz kabellar va o'rnatish qulayligi yo'q.

Shuni ta'kidlash kerakki, TeleCARD o'rnatilgan tyunerli barcha zamonaviy televizorlarga mos kelmaydi. "Uskunalar" bo'limida siz TeleCARD ishlashiga mos keladigan televizor modellari ro'yxati bilan tanishishingiz yoki kompaniyaning Call-markazidan bilib olishingiz mumkin.

13. TeleCARD ni O'zbekiston hududlarida ishlatish mumkinmi?

Ayni paytda O'zbekistonning barcha hududlaridagi barcha abonentlar bunday imkoniyatga ega.

14. Hisobingizning holati va xizmatning holati haqida qanday qilib ma'lumot topishingiz mumkin?

Hisobingiz holati va xizmatning holati haqida "Shaxsiy hisob" va "UZDIGITAL TV mobil ilovasi", "Telegram bot", shuningdek, Call Center raqami (+998 78) 1299000 yoki qisqa 1065 raqamlari orqali bilib olishingiz mumkin.